נושאים נוספים

איך לבחור חברת שיווק במייל?

Marketing 3582974

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בחירה נכונה של חברת שיווק בדוא"ל יכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחת העסק שלך. פוסט זה בבלוג ילווה אותך דרך הגורמים הקריטיים שיש לקחת בחשבון, מהבנת האסטרטגיה ושיעור המסירה שלהם ועד לבחינת תמיכת הלקוחות והתמחור. עם הבחירה הנכונה, מאמצי השיווק שלך בדוא"ל יכולים להניב תשואות גבוהות.

"מה האסטרטגיה שלהם?" - הבנת הגישה של חברת שיווק במייל

בעת בחירת חברת שיווק במייל, חשוב להבין את האסטרטגיה והגישה שלה כדי להבטיח שהיא תואמת את המטרות שלך. להלן שלושה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון:

  • 1. פילוח קהל יעד:
    קמפיין שיווקי מוצלח במייל דורש פילוח יעיל של קהל היעד. חפש חברה המציעה יכולות פילוח מתקדמות, המאפשרות לך להתאים את המסרים שלך לקבוצות לקוחות ספציפיות על סמך הנתונים הדמוגרפיים, ההעדפות או התנהגות הרכישה שלהם. זה יעזור לך לספק תוכן מותאם אישית ורלוונטי, שיוביל למעורבות גבוהה יותר ואחוזי המרה גבוהים יותר.
  • 2. אוטומציה והתאמה אישית:
    אוטומציה היא היבט קריטי בשיווק בדוא"ל, מכיוון שהיא מאפשרת לך לייעל את הקמפיינים ולחסוך זמן. חברת שיווק אימייל אידיאלית צריכה לספק תכונות אוטומציה חזקות, כולל הודעות דוא"ל מופעלות, קמפיינים בטפטוף ותוכן דינמי. בנוסף, להתאמה אישית יש תפקיד מכריע בלכידת תשומת הלב של המנויים שלך. חפש חברה המציעה יכולות תוכן דינמיות, המאפשרות לך להתאים אישית מיילים על סמך נתוני לקוח בודדים, כגון שם, מיקום או היסטוריית רכישות קודמות.

    3. עיצוב דוא"ל והתאמה אישית של תבנית:
    המשיכה החזותית של המיילים שלך חיונית ליצירת רושם חיובי וליצירת מעורבות. חברת שיווק טובה בדוא"ל צריכה לספק מגוון רחב של תבניות בעיצוב מקצועי שקל להתאים אישית. חפש עורכי גרירה ושחרור המאפשרים לך ליצור אימיילים מושכים חזותית ללא כישורי קידוד. בנוסף, שקול אם החברה מציעה תבניות עיצוב רספונסיביות, מה שמבטיח שהמיילים שלך ייראו נהדר בכל המכשירים, כולל טלפונים ניידים וטאבלטים.

 

המחשה של אסטרטג שיווקי מתכנן קמפיין במייל
המחשה של אסטרטג שיווקי מתכנן קמפיין במייל

עד כמה הם מספקים? הערכת שיעור האספקה של החברה

גורם מכריע שיש לקחת בחשבון בבחירת חברת שיווק בדוא"ל הוא שיעור המסירה שלהם. אחרי הכל, המיילים המעוצבים בקפידה הם חסרי תועלת אם הם לא מגיעים לתיבות הדואר הנכנס של המנויים שלך. להלן שלושה היבטים מרכזיים שיש להעריך בעת הערכת שיעור ההספקה של חברה:

  • 1. אימות דוא"ל:
    הצעד הראשון בהבטחת מסירה טובה הוא לוודא שחברת שיווק הדוא"ל משתמשת בפרוטוקולים מתאימים של אימות דוא"ל, כגון מסגרת מדיניות שולח (SPF), דואר מזוהה של DomainKeys (DKIM), ואימות הודעות מבוסס דומיין, דיווח , ו-Conformance (DMARC). פרוטוקולים אלה עוזרים לאמת את הודעות הדוא"ל שלך ולמנוע מהם להיות מסומנים כדואר זבל על ידי ספקי שירותי אינטרנט (ISP).
  • 2. ניטור מוניטין:
    חברת שיווק במייל בעלת מוניטין תפקח באופן פעיל על המוניטין של כתובות ה-IP שלה. מוניטין IP ירוד יכול להשפיע לרעה על שיעורי המסירה. חפש חברה שעוקבת באופן קבוע אחר כתובות ה-IP שלה עבור כל רשימה שחורה או בעיות שעלולות להשפיע על מסירת הדוא"ל. עליהם לנקוט באופן יזום בצעדים כדי לשמור על מוניטין טוב של השולח על ידי הקפדה על שיטות עבודה מומלצות וסטנדרטים בתעשייה.
  • 3. דיווח וניתוח מסירה:
    חברת שיווק בדואר אלקטרוני אמינה צריכה לספק דוחות וניתוחים מפורטים לגבי מסירה. דוחות אלה מספקים תובנות לגבי הביצועים של מסעות הפרסום שלך בדוא"ל, כולל שיעורי יציאה מדף כניסה, שיעורי פתיחה ושיעורי קליקים. על ידי ניתוח נתונים אלה, אתה יכול לזהות בעיות מסירה ולנקוט צעדים מתקינים כדי לשפר מסעות פרסום עתידיים. חפש חברה שמציעה דיווח מקיף על יכולת מסירה ומספקת הדרכה לגבי אופטימיזציה של תוכן הדוא"ל שלך ונהלי השליחה שלך.

 

האם עזרה בהישג יד כשצריך אותה? הערכת תמיכת הלקוחות של החברה

בעת בחירת חברת שיווק בדוא"ל, חיוני להעריך את תמיכת הלקוחות שלה. צוות תמיכה אמין ומגיב יכול לעשות הבדל משמעותי בחוויית השיווק שלך בדוא"ל. להלן שלושה היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הערכת תמיכת לקוחות של חברה:

  • 1. זמינות ותגובתיות:
    גורם מכריע אחד שיש לקחת בחשבון הוא הזמינות וההיענות של צוות תמיכת הלקוחות. האם ניתן להגיע אליהם בקלות באמצעות מספר ערוצים, כגון טלפון, דוא"ל או צ'אט חי? האם יש להם שעות ארוכות או מספקים תמיכה 24/7? תמיכת לקוחות מהירה ויעילה היא חיונית, במיוחד כאשר אתה נתקל בבעיות טכניות או זקוק לסיוע בקמפיינים שלך בדוא"ל.
  • 2. ידע ומומחיות:
    היבט נוסף שיש להעריך הוא הידע והמומחיות של צוות תמיכת הלקוחות. האם יש להם הבנה עמוקה של שיטות עבודה מומלצות לשיווק בדוא"ל ומגמות בתעשייה? האם הם יכולים לספק הנחיות לגבי אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך או פתרון בעיות כלשהן שמתעוררות? צוות תמיכה בעל ידע יכול להציע תובנות ועצות חשובות שיעזרו לך להפיק את המרב ממאמצי השיווק שלך בדוא"ל.
  • 3. משאבים ותיעוד:
    בנוסף, שקול אם החברה מספקת משאבים ותיעוד מקיפים כדי לתמוך בלקוחותיה. זה יכול לכלול מאגרי ידע, שאלות נפוצות, מדריכי וידאו או פורומים של משתמשים. גישה למשאבים כאלה יכולה להעצים אותך למצוא תשובות לשאלות נפוצות או ללמוד אסטרטגיות חדשות מבלי להסתמך רק על תמיכת לקוחות. כדאי לבדוק אם החברה מציעה חומרים חינוכיים או מפגשי הדרכה שיעזרו לך לשפר את כישורי השיווק שלך בדוא"ל.

 

תמונה של נציג שירות לקוחות המסייע ללקוח באינטרנט
נציג שירות לקוחות המסייע ללקוח באינטרנט

"המחיר הוא מה שאתה משלם, הערך הוא מה שאתה מקבל." - שקלול מבנה התמחור

כאשר שוקלים חברת שיווק בדוא"ל, חשוב להעריך בקפידה את מבנה התמחור שלה כדי להבטיח שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר עבור ההשקעה שלך. להלן שלושה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת שקילת מבנה התמחור:

  • 1. תכונות ושירותים כלולים:
    לפני קבלת החלטה, חיוני להבין אילו תכונות ושירותים כלולים בחבילת התמחור. חברות שונות עשויות להציע רמות שונות של פונקציונליות, כגון אוטומציה, פילוח, בדיקות A/B או התאמה אישית. העריכו אם התכונות שסופקו תואמות את הצרכים והיעדים הספציפיים שלכם. בנוסף, שקול אם יש מגבלות או עלויות נוספות עבור תכונות מסוימות, שכן זה יכול להשפיע על הערך הכולל שתקבל.
  • 2. מדרגיות וגמישות:
    היבט קריטי נוסף שיש לקחת בחשבון הוא המדרגיות והגמישות של מבנה התמחור. ככל שהעסק שלך יגדל, ייתכן שתצטרך לשלוח יותר הודעות דוא"ל או להרחיב את רשימת המנויים שלך. חיוני לבדוק אם תוכנית התמחור מאפשרת מדרגיות מבלי לגרום לעליית מחירים משמעותית. בנוסף, שקול אם יש אפשרויות לשדרג או לשדרג לאחור את התוכנית שלך לפי הצורך, וודא שמבנה התמחור מתאים לצרכים המתפתחים של העסק שלך.
  • 3. החזר על ההשקעה (ROI):
    בסופו של דבר, יש להעריך את מבנה התמחור על סמך ההחזר על ההשקעה (ROI) שהוא מציע. שקול את ההשפעה הפוטנציאלית על השורה התחתונה של העסק שלך ואת הערך שאתה יכול לצפות לקבל מהשירותים הניתנים. נתח את התמחור ביחס לתכונות, שיעורי המסירה, תמיכת הלקוחות והיעילות הכוללת של חברת שיווק האימייל. חשוב למצוא איזון בין המחיר שאתה משלם לבין הערך שאתה מקבל, כדי להבטיח שהחברה הנבחרת תוכל לספק את התוצאות הרצויות במסגרת התקציב שלך.

 

אין להקל ראש בתהליך בחירת חברת שיווק בדוא"ל. בחירה זו תשפיע באופן משמעותי על האפקטיביות של מסעות הפרסום השיווקיים שלך, וכתוצאה מכך על הצמיחה העסקית שלך. על ידי התחשבות בגורמים הנדונים - גישה אסטרטגית, קצב אספקה, תמיכת לקוחות ומבנה תמחור, תהיו במצב טוב יותר לקבל החלטה מושכלת המתאימה לצרכי העסק שלכם.

תפריט נגישות אתר